about New York and I

tisdag 13 april 2010

Middagar


Jag är ju inte så bra på det här måste jag erkänna varken på att skriva eller ta bilder.. Kameran är nästan alltid med men det hjälper tyvärr inte.

I helgen åt vi middag på ett ställe. Jag kommer inte ihåg vad stället heter men maten var fantastisk, sen blev det en utgång på de. I söndags fick jag för mig att jag hade saltbrist så jag gick och köpte en påse chips sen drack jag kaffe med Anna (som kom i lördags). Det var ungefär det jag gjorde i helgen. Igår var det jobb, sen middag och sen en liten utgång på det (igen). Idag har jag bara jobbat och ligger nu i sängen och funderar på mat.

OM ni undrar så går jag till jobbet varje morgon. Hoppas ni har det bra hemma.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Va kul att du bloggar lite :)Forsätt så nu! kan du inte ha med fler bilder på dig? Vad får du göra på jobbet? trivs du? Puss o Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoohoo nu har det varit mycket glest mellan inläggen! :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv