
Jag är ju inte så bra på det här måste jag erkänna varken på att skriva eller ta bilder.. Kameran är nästan alltid med men det hjälper tyvärr inte.
I helgen åt vi middag på ett ställe. Jag kommer inte ihåg vad stället heter men maten var fantastisk, sen blev det en utgång på de. I söndags fick jag för mig att jag hade saltbrist så jag gick och köpte en påse chips sen drack jag kaffe med Anna (som kom i lördags). Det var ungefär det jag gjorde i helgen. Igår var det jobb, sen middag och sen en liten utgång på det (igen). Idag har jag bara jobbat och ligger nu i sängen och funderar på mat.
OM ni undrar så går jag till jobbet varje morgon. Hoppas ni har det bra hemma.



