Nu har jag kommit fram och jobbat första dagen. Jag har fått lära mig massa nya saker och ätit glass. Jag har tyvärr inte hunnit ta några bilder förutom en på mitt hotell rum. Nu ska jag flytta till mitt boende på thompson street. Hoppas ni alla har det bra där hemma.
Väderprognosen för idag: 25 grader, strålande sol och fina blommor på träden.
about New York and I
torsdag 8 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar