

Nu är flytten avklarad. Det var nog bland det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Jag har nu tränat för 7 år framöver. Lägenheten är fantastisk och läget kan inte bli så mycket bättre. Men att släpa upp mina väskor 5 våningar gör jag aldrig om. Det tittade ut en granne på våning tre och började be för mig. Jag frågade henne vilken våning jag va på och när hon svarade tre höll jag på att börja gråta (skoja, men nästan). Bilderna är tagna utanför min port. Nu ska jag kolla film.
Fy fan vad nice du har det! Kunde inte grannen hjälpa dig upp? Jag har skaffat linser Sen du åkte och blekt tänderna. Är på
SvaraRaderaväg för o beställa klänning nu. Sakna dig redan! Hur verkar allt? Tell me. Vem hänger du med och hur är jobbet puss
Haha. jag kan verkligen se det framför mig! din lilla plutt. va kul att du trivs så bra! du skulle ha fotat ditt ansiktsuttryck när du bar väskorna..tänkt om jag hade varit där, då hade jag hjälpt dig för jag är ju så himla stark som du vet..haha. ta hand om dig! puss!!!!!!!
SvaraRadera