about New York and I

söndag 7 mars 2010

Nu försöker jag igen..




Samma adress samma kanal, ny resa till samma stad :)

2 kommentarer:

  1. yes. jag blev först. älskar översta bilden. haha. puss från pavel polski

    SvaraRadera
  2. yeah
    nu är jag med på din resa!

    Puss

    SvaraRadera

Bloggarkiv