about New York and I

onsdag 5 maj 2010

Jag lever.. Sitter just nu pa jobbet och skojar, valdigt lugnt idag. Ska ga och kopa lite tidningar snart. Vi har underbart vader har (som jag sitter och tittar ut pa). Om ni undrar har vi en blogg har pa W29: http://www.w29showroom.blogspot.com/

Om ni gar in och kollar sa forsta inlagget som kommer upp ar en artikel om socializing (eller un socializing).. Det ar helt sjukt. Nar man gar ut har sa sitter nastan alla med sina Blackberrys och skojar.. Vissa chattar med varandra nar de sitter vid samma bord, och amerikanare ar ju inte varldens brightaste manniskor sa de kan bara gora en sak at gangen. Vilket innebar att de sitter inne i sin egna varld undertiden de haller telefonen i handen. Kul Jul.

Hoppas ni har det underbart och mar bra puss

1 kommentar:

  1. oh!
    Är det du som skriver den bloggen?

    Berätta hur allt är annars.
    Var bor ni?
    Hur är praktiken?
    Livet leker va? Hii

    Börja blogga mera nu.
    pUSS

    SvaraRadera

Bloggarkiv