about New York and I

lördag 10 april 2010

Hej Hej



Jag ligger fortfarande i sängen och är jätte trött och hungrig. Jag ska snart gå och äta en stor frukost för att sen ladda om för en stor middag i kväll.. Jag trivs jätte bra på jobbet. Igår åkte jag och mötte en av inköparna på Henri Bendel och pratade med personalen som ska hålla i ett event som ett av våra märken ska ha idag.

2 kommentarer:

  1. Hej din kämpe! Va duktig du är som bär och jobbar, jag hade brutit ihop och hoppat in i lägenheten på tredje våningen. Det låter som att du har det alldeles, alldeles underbart!

    Väderprognos i Kalmar: 3 grader och storm o baksmälla

    puss från katja

    SvaraRadera
  2. Krist!! Jag har väl äntligen hittat till din blogg efter x antal försök att stava ditt namn rätt i bloggadressen... Du lever som en bal på slottet fast utan hiss. Jag hade SATC- maraton med Siri igår och oj vad jag är pepp på att komma nu! Har anna anlänt än? Kan tänka mig att ni varit ute och slirat som aldrig förr. Saknar dig som en took! Skype date snart tycker jag.

    Pussar till dig!

    SvaraRadera

Bloggarkiv